Stuff that happend

Ojoj vilken helg man hade. :P Massa shit som har hänt... Typ. Men men i lördags var det ju St Patrics day och då ska det krökas tydligen. :P Dessutom så var detta första gången Herr Brandsnopp och jag gick ut på krogen tillsammans och han träffade min tvillingsyster för första gången också :P Såååå... det var skoj. Tyvärr var ju han och jag tvungna att dra tidigare. Han skulle iväg till Marstrand och jobba och tåget gick 11.21. Jag hade mina prylar hos honom och jag hade lovat att hjälpa med att fixa lägenheten innan han drog. Jag är en sån duktig flickvän. DET SKA GUDARNA VETA!!! Men ja, det var helgen som sagt. Finns inte så mycket mer att berätta om den tyvärr. x) Idag however, så var jag till AF (Wo-frickin-ho) och babbla med min nya handläggare. Tydligen ska den jag har nu sluta. Vilket suger, för jag gillade henne. :( Men jag fick en söt liten anvisning till praktik på en frisörsalong. Så det är väl nice, med tanke på att jag själv vill bli frisör. :3 Nu så var det väl inte så mycket mer just nu. Får se om jag dampar till eller inte. PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0