Jahopp

Ja, vad ska man skriva?
Fast det frågar jag mig själv jämnt när jag ska skriva något. :P
Aja... Var nyss på gruppintervju på McDonalds här i Stäket. Gick väl bra om jag får säga det själv.
Har även haft praktik hela veckan. (Mån - Fre)
Kommer hem och är helt slut.

Mr Brandsnopp kom hem i tisdags och på onsdagen åkte jag till honom tidigt på förmiddagen.
Han följde med in till stan och bjöd mig på lunch. Har nog aldrig varit så glad över en pizza. Sjukt gott var det iaf. ^^
När han ändå var där, så frågade han min "chef" om hon kunde klippa hans toppar nån gång nästa vecka.
Varpå hon svarade: Men det kan ju Petra gör på dig nu!
Så jag fick lära mig att tvätta hår, ge huvudmassage och klippa toppar! :D
Jag vart nöjd, Bea vart nöjd och Mr Brandsnopp vart jätte nöjd. ^^

Är hemma just nu, men jag vet inte om Mr Brandsnopp och jag kommer ses alls, då jag hittade en grej i hans lägenhet som jag inte sett där förr. Får se hur det blir.
Är fortfarande sårad, rädd och arg om jag ska vara helt ärlig. Men men...

PÖSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0