Good day

Ska kanske också skriva ner vad jag har åstadkommit med idag. Det är inte så mycket.
Men det var en sjukt awesome dag idag! ^^

Började med att man hastigt och lustigt vaknade kl 07:30. Don't know why. xP
Hade ringt och mailat angående om praktikplats på en frisörsalong igår. Men när jag vaknade käne jag bara: "Äh, va fan! Jag åker dit, kollar in stället och snackar lite. Det ska väl inte skada?"
Så det gjorde jag!
På med kläder, smink, kaffe och så drog jag iväg.
Väl på tåget så ringde ägaren till salongen upp mig. Jag sa att jag var på väg dit eftersom jag ville se salongen och prata lite.
Det gick alldeles utmärkt!
Efter lite snack och kaffe drickande så fick jag praktikplatsen! :D
Jag har nog inte varit så här glad sen jag och mr Brandsnopp blev tillsammans. ^^
Iiiiiiiiiiiiiiiiihp!

Sen ska det väl också nämnas att det var min systers födelsedag idag också. <3
Hon har blivit tant ^^ Hela 22 år för fan. x) Pushar snart 100 vet ni.

Ja, det var väl inte mycket mer än så som har hänt idag. Bra dag var det iaf.

PÖSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0