Vart fan tog jag vägen?

Men oj då...
Jag är lika duktig på att blogga som en elefant som försöker lärar sig svanhopp. oO
Oh well..
 
Skaffade en ny dator ett ex antal veckor sen. Han är min lilla bebis... Som jag porrsurfar med! :D
Skämt o sido... Men men, nu ska man bara lära sig att ta typ tusen bilder om dagen med mobilen, orkar lägga in dem på datorn och lägga upp två stycken för att summera min fantastiska dagar. Blir väl en jävla massa bilder på filmer, ^^ <3
Och en och annan på mr Brandsnopp. <333
 
Anyhow... Är just nu i Marstrand och hälsar på stackars Björn(orkar inte att skriva mr Brandsnopp hela tiden :/).
Ska väl äta frukost och packa ner alla mina prylar på något vänster. Gick ju bra sist.
Finns väl inte så mycket mer att säga om mitt liv just nu. :P Men det kommer väl...
Hatar att åka iväg från Björn. Men AF vill annat. -.-
Ska på något "välkomstmöte" på ett ställe som heter Ingeus kl 13.00 imorgon, någonstans i stan. 
Spännande, hoppas dem är bättre än Sensus som knappt hade någon koll alls på sina deltagare.
Det återstår att se.
 
Nä... Frukosthelvete ska man ha i sig... Annars får man ingen redbull och pizza till lunch. ;__;
 
PÖSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0