Piss och pest och hallonsmothie!

Kan en dag bilr jobbigare och driva en till vanvett?
Delvis(eller snarare mkt) är det mitt eget jävla kukfelatt det är som det är just nu.

Herr Brandsnopp och jag bråkade som fan igår och det har nu slutat med att han inte vill prata med mig alls.
Jag förstår honom på väldigt många punkter.
Men jag är ändå vädigt orolig och rädd. Han svarar inte när jag ringer, smsar eller mailar.
Men känner jag honom rätt så kommer vi prata så småning om.
Det här som har hänt mellan oss kan inte bara ligga. Han har iaf inte gjort slut och det är mer eller mindre där mitt hopp ligger just nu. Det håller mig stark tills vidare.
Jag älskar honom verkligen. Att vi faktiskt kan bråka känns på ett märkligt sätt bra. Vilket leder till att jag älskar honom ännu mer. .___.

Jag saknar verkligen hans röst. <3

Förutom allt det jobbiga, så antar jag att det har varit en helt okej dag.
Åkte till AF och fixade lite papper och skit.
Diskat och lagat mat som den duktiga kvinna jag är.
Sminkade mig idag också. Tänk vad man orkar ibland va?

PÖSS på er! (Speciellt till her Brandsnopp <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0