Derp

Biiiiiiiiiiiird! <3
Idag har mr Brandsnopp åkt ännu en gång iväg till Svergies baksida för att jobba.
Jag blir ensam. :(

Fick inte jobbet på MAX.
Jag avbröt praktiken på Bergs Salong, för att det inte fanns något att göra där.
Så nu är sysslolös mer eller mindre. :(
Men jag ger inte upp för det. Har skickat en "intresseanmälan" för att jobba(?) som funktioinär på Metaltown. Får se hur det blir med det. ^^
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas!!!!!!!!

Tycker att folk borde åka dit ändå. Bara för att det är bra band som kommer dit. ;) ^^

Hur som haver... 
Nu ska jag knarka lite Amaranthe - amaranthine bara för att jag saknar my beloved mr Brandsnopp. <3

PÖSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0