April april väder

Wow vilken lång dag!

Började med att jag vaknade kl 06.30 (cirka) och bestämmde helt enkelt att träna lite och duscha av mig snabbt.
Koka kaffe
Tog morgon ciggen
Sminka på foundation och fyllde i ögonbryn
Drack mer kaffe
Packa ner smycken, strumpbyxor, korsett och stövlar i en stor Stadium väska
Satt vid datorn en stund innan jag drog i väg till bussen.

Så det var morgonen kort och koncist.
Sen när jag var framme och alla hade samlats, så var det ju dags att göra sig i ordning.
Bli påklädd, bli sminkad, få på peruken och få den lite fixad
Välja smycken osv osv
Det jag kan och vågar säga om outfiten var ju att den var way way waaaaaaaaaaay out of my comfort zone. xD

Sen iväg till Tyresö slott där vi skulle fotas.
Och vilket jävla väder sen! >.<
Dugg regn och kalla April vindar. Fifan!
Där står jag i spetsstrumpbyxor och kjol och ska se söt ut. x)

Men det gick bra trots allt. Har börjat få all känsel tillbaka. :P

Nu ska jag försöka hitta på något att göra. Hmmm...

Aja PÖSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0