10 random saker om mig

  1. Vill faktiskt färga håret platina blondt eller rött bara för att se hur det ser ut och för att det är ju snyggt på andra.
  2. Önskar att jag kunde tyska och lär väl ta en liten kurs nån vacker dag.
  3. Är inte van vid komplimanger alls. Går nån fram till mig och säger något snällt om mig, så vet jag inte riktigt hur jag ska ta det.
  4. Stort fan av Nordman sen jag var 4 år. Det finns inga dåliga Nordman låtar. Så är det bara.
  5. Har ALDRIG varit på nån festival.
  6. Älskar att läsa horoskop och om stjärntecken rent allmänt.
  7. När jag var liten och såg Michael Jacksons musikvideo "Thriller" vart jag så rädd att jag inte kunde somna utan pappa i sovrummet i ca 1 månad om inte mer. True story .__.
  8. Önskar att jag hade fler korta kjolar. Har för många byxor. x)
  9. Älskar att kolla på skräp tv som Judys domstol, Jerry Springer, Muary osv
  10. Har aldrig gillat grönsaker. Men jag försöker få i mig lite grann ändå. It's a struggle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0